Parbrizul reprezinta un reper foarte important de siguranta pasiva , in cazul unui accident asigurand pana la 50% din rezistenta vehiculului in caz de rasturnare.  De aceea trebuie ca la cea mai mica problema sa fie reparat sau inlocuit.
Tinand cont de nivelul de siguranta pe care trebuie sa-l ofere un parbriz, Registrul Auto Roman a incadrat reparatiile parbrizelor tip duplex la categoria de modificari constructive fiind necesara autorizarea atelierului care efectueaza aceste reparatii.

Motorkraft Auto Srl. este singurul atelier din Timisoara autorizat in mod expres de R.A.R. pentru reparatia parbrizelor tip duplex, avand autorizatia nr. 9265/ 2010.

De ce sa repar parbrizul in loc sa-l schimb?
1. costul unei reparatii este mult mai mic decat costul montarii unui parbriz nou
2. timpul necesar unei reparatii de parbriz este de 20-30 minute comparativ cu 6-8 ore necesare inlocuirii unui parbriz
3. dupa reparare integritatea parbrizului este de 100% imediat, nefiind necesara asteptarea a inca 24 ore conform procedurii de inlocuire a parbrizelor
4. garantie pe reparatia efectuata
5. un parbriz cu defecte poate fi inlocuit azi iar maine sa fie ciobit din nou, rezultand costuri si riscuri inutile
6. rezistenta unui parbriz schimbat nu mai este la fel. Pentru exemplificare [click aici]


PRETURI – reparatii parbrize tip duplex, clasa AUTOTURISME:

- ciobitura (ochi de bou, stea, combinata etc.): 60 RON
- fisura liniara: 3 RON /cm liniar, primii 10cm: 60 Ron

PRETURI – reparatii parbrize tip duplex VERTICALE, clasa AUTOCAR, TIR:
- ciobitura (ochi de bou, stea, combinata): 100 RON
- fisura liniara: 7 RON / cm liniar, primii 10 cm: 90 Ron

Utilizam truse de reparatie parbrize furnizate de Glass Technology (USA), numarul 1 mondial pe piata reparatiilor de parbrize.
Glass Technology a patentat sistemul PRISM (Pre Resin Injection Suspension Method) ce permite o reparatie 100%reusita.

Ce este PRISM?
Iată cum funţionează. Majoritatea metodelor încearcă să scoată aerul din zona afectată/distrusă după ce au întrodus răşina în sticlă sau în injector. Astfel aerul trebuie aspirat prin răşină, în loc ca aerul să fie aspirat înainte ca răşina să atingă parbrizul. În timp ce aerul este aspirat PRISM ţine răşina departe de sticlă. Extragerea aerului în acest fel este mult mai eficientă decât metoda veche de a aspira aerul prin răşină. Odată ce aerul este aspirat injectorul lasă răşina să curgă în sticlă din camera alăturată. Astfel presiunea umple zona distrusă cu răşina clară de reparat parbrize. Rezultatul este uluitor în comparaţie cu metoda veche. Sistemele vechi nu lucreaza în vid.

Repararea consta in introducerea unei rasini pentru a umple defectul format la impactul pietrei cu parbrizul. Rasina respectiva se intareste in urma unei operatiuni de fotopolimerizare.

Acest procedeu urmareste eliminarea riscului plecarii unor fisuri liniare din locul de impact, astfel incat costurile sa fie minime prin comparatie cu achizitionarea si montajul unui parbriz nou, parbrizul astfel reparat respectand normele RNTR1 impuse R.A.R. cu privire la dimensiunile, transparenta si tipurile de defecte din parbrize..

ATENTIE: daca in urma unui impact de la o piatra parbrizul masinii dumneavoastra este fisurat va rugam sa aplicati peste respectiva fisura banda scotch sau orice alt model de banda adeziva pentru a preveni contaminarea fisurii cu impuritati.